czwartek, 27 lutego 2014

275. świętujemy!


Pączki z różą i marmoladą, faworki, zimne mleko.
 
Tak, to już dziś ten dzień! Pączki (jeszcze) kupne, bo później zabieram się za coś podobnego, ale faworki już są moje! Sama je wczoraj smażyłam przez cały wieczór. Może i koślawe, ale pierwsze, wyczekane. Jestem jeszcze bardzo ciekawa, co mi na wieczór wyjdzie...
I coś czuję, że dzisiaj odbiję sobie wszystkie Tłuste Czwartki, których praktycznie przez ostatnich kilka lat nie było. Dzisiaj się nie boję. Po prostu jem i cieszę się smakiem.
Niech nam wszystkim wyjdzie na zdrowie!

14 komentarzy:

  1. Przepyszny czwartek! Wpisuję się na listę obserwatorów bloga i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. faworki są w mojej hierarchii zdecydowanie wyżej niż pączki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I to się nazywa świętowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ... i pójdzie w CYCKI ! smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że po latach możesz cieszyć się smakiem tych rzeczy, oby tak było już co roku! :)
    a faworki, uważam, że im bardziej niezgrabne tym lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z różą najpyszniejsze! A faworki jakie tam koślawe, świetnie Ci wyszły jak na pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo słodki poranek :) i jaki radosny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że w końcu u Ciebie nastał ten dzień!
    Życzę Ci tłustego delektowania się pączkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku może i nie odbijam jeszcze poprzednich, ale przełamuje sie i już 3 pączki wsunełam :)
    Domowe faworki to niebo, też niedawno po raz pierwszy smażyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sie obłędnie błyszczą od lukru <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo nie ma co się bać tego dnia, to w gruncie rzeczy fajna świecka tradycja:)
    Pysznie wyglądają zarówno pączki, jak i faworki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się z adiebie naprawdę barszo mocno. I nie o same pączki chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super!!! odbij też za mnie i czekam na zdj Twoich pączusiów <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj można sobie pozwolić :) U Ciebie tak pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.