wtorek, 12 listopada 2013

251. Na zdrową nutę.

Kasza jaglana gotowana na domowym mleku migdałowym z kurkumą, imbirem i cynamonem oraz bananem, syropem daktylowym i masłem migdałowym.


Wszystko domowe, wszystko pyszne i rozgrzewające. I żołądek i umysł.
A zdjęcie obrazuje poziom mojego ogarnięcią, bo do szkoły miałam na 10, a i tak na śniadanie zostało mi raptem 10 minut. Brawo ja!
A teraz wykąpana po nordic walking z mamą po lesie, piję gorącą herbatę i odpoczywam.
To będzie dobry tydzień. Tak postanawiam!
Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. I oby był dobry !
    A domowe zawsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh masło migdałowe <3 moja miłość zaraz po tym z nerkowców :)
    domowe najlepsze! :)
    tak ma być, jestem myślami z tobą, to bedzie udany tydzień ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz prześliczne naczynia. i kubek i miska, sto procent w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie pozytywne nastawienie! i wszystko domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nordic walking!!!
    Mam na to ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. grunt do dobre nastawienie :)
    Ale słodkie śniadanie- idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No przecież zawsze tak jest, że im później zaczyna się lekcje tym ciężej na nie zdążyć! No a przynajmniej u mni ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby się spełniło to postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko:) Czy jak robisz mleko kokosowe i wstawisz je do lodówki to oddziela Ci sie tłuszcz od wody? Bo u mnie tak jest i nie wiem czy nie robie czegos źle z moim mlekiem;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak! To naturalne zjawisko i wystarczy tylko zamieszac (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakbym oddzieliła ten tłuszcz to czy można na nim smażyć?

      Usuń
    2. Tzn.? W życiu nie smażyłam na mleku, a co dopiero na zupełnie odtłuszczonym. Równie dobrze możesz smażyc na wodzie.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.