środa, 24 grudnia 2014

345. na Święta udane!

 
Bananowa razowa manna z budyniem, przyprawami i czekoladą z orzechami.
 
Nie mam bladego pojęcia kiedy minął ten czas. Czas oczekiwania, pieczenia pierniczków i wąchania rąk po obieraniu mandarynek. Nie było go dla mnie w tym roku. Ale ciągle nie tracę wiary, że te święta będą magiczne. Liczę na atmosferę, ból brzucha z przejedzenia i zapach choinki. Będę czytać, spacerować, rozmyślać, podsumowywać. Życzę Wam właśnie tego. Spokoju, doceniania małych rzeczy, których później może już nie być. Cieszcie się każdą chwilą, najmocniej jak potraficie!

12 komentarzy:

  1. Tego samego życzę Tobie :) Żeby te Święta były wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne życzenia :) Życzę tego samego: spokoju, rodzinnej atmosfery i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie było nic z przygotowań świątecznych. i chyba spędzę je na próbach nadrobienia zaległości na uczelni. ale wierzę, że kiedyś będę się nimi cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem poczuć tych Świąt. Mam nadzieję, że wieczorem nam się to uda! :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to ujęłaś w słowa i tego samego Tobie chcę życzyć :) Niech te święta będą cudowne! Wesołych! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie fantastyczne! :)
    Dużo radości kochana! No i zero smutków! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie potrafię uwierzyć, że już święta nadeszły! Życzę Ci dużo szczęscia na ten czas i niech te święta będą spędzone przez ciebie jak najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda apetycznie! Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Manna i czekolada mmm...najlepiej!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. micha dobroci ♥
    Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że spełniły się Twoje oczekiwania :)
    Pyszne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.