środa, 30 października 2013

241. Znowu słoikowo!


Cytrynowe jogurtowe ciasto z pigwą w słoiku po nutelli.

Przepis zaczerpnięty od Martyny. Trochę pokombinowałam i wyszło coś naprawdę smacznego. Z chrupiącą skórką i wilgotnym wnętrzem. Czy może być coś lepszego?

Cytrynowo- jogurtowe ciasto w słoiku z pigwą
50 g mąki pełnoziarnistej
1 pigwa
60 ml mleka
3 czubate łyżki jogurtu naturalnego
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Skórka otarta z 1 cytryny
Słodzidło do smaku
+ słoik po nutelli

W misce łączę mąkę, proszek, mleko, jogurt, stewię i skorkę cytrynową. Dokładnie mieszam łyżką i dodaję drobno pokrojoną pigwę. Przekładam do słoika i piekę przez ok.40 min w 180*C.

4 komentarze:

  1. u mnie dziś też w słoiku :) uznałam, że to najlepsze wypieki!

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się przepysznie, i nawet chciało uciec ze słoiczka ;d cytrynowa nutka tak mnie ciekawi, że sama chętnie upiekę podobne ciacho :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.