sobota, 26 października 2013

238.. Słodko-słono.

 

 
Cukiniowo-karobowe gofry podane z ricottą i tahiną.
 
 
Co to było za połączenie! Obłęd! Chyba teraz będę zamęczać goframi co tydzień (;
Obłędem powoli staje się też moja szkoła. W tygodniu zaczynam funkcjonować jak zombie. Masa sprawdzianów, kartkówek, popraw, spraw do nadrobienia. Kolejne widzi-mi-się nauczycieli i gonitwa za uciekającym czasem. Po prostu nie chce mi się. Mam dość. I nawet powiedzenie sobie, że w piątek będzie wolne nie pomaga...
Miłej soboty!

15 komentarzy:

  1. Mam jak ty, w tygodniu chodzę jak zombie, jestem ledwo żywa, ostatnio byłam taka nie przytomna, że moja mama myślała, że się upiłam hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielką fanką takich słodko-słonych smaków :) wspaniałe gofry!

    OdpowiedzUsuń
  3. odpocznij chociaż w sobotę! bo się wykończysz:<

    a gofry mmmm porwałabym Ci je!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, głowa do góry, zepnij się i pomyśl, że dasz radę a obowiązki mogę stać się czymś przyjemnym :) wiem, że nauka w tak dużych ilościach nie jest dobra -doświadczałam już wiele razy ( niestety to nasz szkolny "system nauczania" w Polsce...bez komentarza) , ale musimy jakoś dać sobie radę :) także powodzenia , zobaczysz, że będzie okej ;* odpocznij :)
    cudne gofry! aż nabrałam ochotę na podobne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, ściągnę od Ciebie któregoś dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnas znaleźć chociaż chwilę w ciągu dnia na wylogowanie się, na przełączenie na tryb 'off'. Nauka, szkoła... to jest wszystko mega ważne, ale życie to ŻYCIE. Szkoła jest jego częścią. TYLKO i AŻ częścią.
    Zrób sobie codziennie wieczorem coś tylko dla siebie, chociaż pół godziny odpoczynku od absolutnie wszystkiego. Nie wierzę, że nie znajdziesz czasu:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przywieźć z domu gofrownicę, bo kusisz tymi goframi no ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostało Ci może troszkę tych gofrów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdystansuj się troszkę do tego wszystkiego, a będzie ci lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one musiały być obłędne w smaku <3 Muszę spróbować tego połączenia koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem jedno: wow ;O
    po prostu chcę takie natychmiast! ależ wygladają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę, zaraz zjem monitor. serio, dawno nie widziałam tak świetnego połączenia smaków. ge-nial-ne
    co do szkoły- kurcze, jak cię rozumiem. niestety u mnie nawet perspektywa weekendu nie jest obiecująca, bo to po prostu dzień, żeby przygotować się na następny tydzień do szkoły... perfekcjonizm, to boli

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają bosko, rozpływam się..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.