niedziela, 6 października 2013

222. Ciasto w słoiku.

Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy.
 

Bananowe brownie w słoikach po maśle orzechowym i migdałowym
Banana brownie cake in jars after peanut& almond butter.
 

Przepyszny przepis od Maria'n. Na śmieszne 222 śniadanie. Niby dużo, ale ciągle mało:))
Co do nauki to wczoraj nawet nie zajrzałam do książek. Dzisiaj poświęcę im trochę czasu. Wypadałoby.
Dziś przyjedzie babcia. Na ciasto. Szkoda, że już nigdy nie będzie tak jak kiedyś...
Miłej niedzieli!


14 komentarzy:

  1. Ja też czasami żałuję, że nigdy nie będzie jak dawniej.
    Ale czy warto żałować i tracić na te żale czas?:)
    Zjedz pyszne ciasto, poucz się, nie myśl za wiele, jeśli nie musisz.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słoiczkowe śniadania! A tak przy okzaji to jeszcze dwa razy tele śniadań i.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nie tylko mnie bawią 222. śniadania. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nie zasmucaj sie tak wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym sie wszystkim zasmucala to bym spod koldry nie wychodziła (;

      Usuń
  5. Życzę ci po prostu dobrej niedzieli :) Udanej. Spędzonej tak jakbyś tego chciała, nie ważne czy tak jak było czy nie. Byle była dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te słoiczkowe wypieki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fenomenalnie wygląda!! ja chcę taki słoiczek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bananowa rozkosz w słoiczku :) ten pomysł na ciacho jest świetny ! fajnie ci wyszły :)
    życzę miłego dnia, pysznego ciacha i czasu z babcią,
    uśmiechu przede wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  9. A może spraw, aby było tak jak kiedyś? A przynajmniej spróbuj :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaroiło się ostatnio od słoikowych wypieków ;) w słoiczku wszystko smakuje lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te ciasta w słoiku muszą być naprawdę dobre;) będę musiała koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj też mało co do książek zajrzałam :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.