środa, 10 lipca 2013

192. Owocowo.

Wczoraj szczęście było blisko
Wczoraj śmiał się cały świat
Dzisiaj raptem przeszło wszystko
Całe szczęście rozwiał wiatr
 




Sałatka owocowa (truskawki, maliny, brzoskwinia ufo) z serkiem wiejskim, wafelkową Ritter Sport, masłem orzechowym i cynamonem; kawa lodowa.
Fruit salad (strawberries, raspberries, peach) with cottage cheese, wafer Ritter Sport chocolate, peanut butter&cinnamon'; iced coffee.
 
 
 
Jest już ze mną chyba naprawdę źle. Nie trafiam nawet łyżką w talerz...
Jedyne na co mam ochotę, to położyć się pod wielką kołdrą i pogrążyć się w rozpaczy...
Chcę zniknąć. Teraz, zaraz.
Muszę nabrać dystansu. Tak, głównie do Ciebie!
Miłego dnia!
P.S. Zapraszam do spisu wszystkich (no może prawie:) blogów śniadaniowych, które utworzyła Sylvvia (klik). Dopisywać się!


11 komentarzy:

  1. ale dawno wiejskiego nie jadłam !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona riterrka! :D <3 Pyszne śniadanie, dużo owoców to najlepsze co może być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie smakowała mi ta wafelkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieszczęśliwe zakochanie?
    Ej, a co się stało z kremem z białej czekolady? Czyżby zniknął już przed wczorajszym śniadaniem? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo owocowo:)
    Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Geeenialny miks. Uwielbiam tak mieszać wszystko i szamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dodatki do serka wiejskiego uwielbiam! Moc owoców <3
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ! będzie okej ;* wierzę w ciebie !
    cudowna, słodka sałatka! pychotka *-*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.