poniedziałek, 17 czerwca 2013

176.

Granicy między przyjaźnią, a miłością nikt i nic nie upilnuje.
Rozstanie działa na miłość jak wiatr na ogień - gasi świecę, ale roznieca pożar.
 


Serek wiejski i jogurt naturalny z płatkami Gold Flakes, brzoskwinią, masłem orzechowym i cynamonem.
Cottage cheese with natural yoghurt, Gold Flakes cereals, peach, peanuy butter& cinnamon.
 
 
Nie rozumiem.
Już nawet nie chcę.
Nie będę próbowac za nas dwoje.
Mam po prostu dośc.
 Niestety śniadanie chwilowo pożegnalne, gdyż od jutra będę przebywac w szpitalu na badaniach przez kilka dni. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i będę mogła szybko do Was wrócic:) Nadzieja matką głupich.
Do zobaczenia niebawem!
Ask?

5 komentarzy:

  1. Gold flakesów to chyba z wieki już nie jadłam:p

    To w takim razie czekam na Twój szybki powrót:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc już czekam na powrót :)

    Smaczne dodatki, bo ja za wiejskim nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadzieja bywa dobrym prorokiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze no bo idą wakacje a na wakacje wszystko jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za ciebie, na pewno będzie dobrze ;*
    śniadanie jak zawsze przepyszne <3
    trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.