niedziela, 30 czerwca 2013

182.






Awokadowo-karobowe pancakes z serka wiejskiego podane z grillowaną brzoskwinią i ricottą.
Avocado-carob cottage cheese pancakes served with roasted peach& ricotta.

Śniadanie po 4 godzinach snu.
Teraz zdycham, ale wczoraj było mi dobrze:)
W końcu trzeba zacząc korzystać z życia, a nie tylko przed nim uciekać!
A te placki... Najlepsze jakie jadłam! Do tej pory oczywiście:) Dla nich warto było się przemęczyć :)
Miłego dnia Wam życzę!
 
P.S. Następnym razem wypróbuję chyba jednak jajecznicę :P


16 komentarzy:

  1. grillowana brzoskwinia nadziana ricottą wygląda przepysznie! muszę wypróbować takiego połączenia :)
    a placki na pewno dały duuużego kopa po (prawie) nie przespanej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się odtworzyć:)
      150 g serka wiejskiego odsączonego od serwatki
      1 jajko
      2 czubate łyżki mąki (u mnie graham)
      krem awokadowo-karobowy (u mnie to była resztka z wczoraj, więc podaję proporcje na podwójną porcję placków):
      1/2 dojrzałego awokado
      1 banan
      2 czubate łyżeczki karobu lub kakao
      2 czubate łyżki serka homogenizowanego
      słodzidło do smaku (u mnie syrop z agawy)
      Wszystkie składniki kremu blendujemy na gładką masę i odmierzamy połowę, którą mieszamy z serkiem wiejskim, mąką i jajkiem. Smażę na dobrze rozgrzanej patelni dłuższy czas niż normalnie, żeby porządnie się ścięły (czyli ok. 5 min. na stronę na średnim ogniu). Podałam z brzoskwinią zgrillowaną na patelni grillowej bez żadnych dodatków.
      Smacznego!

      Usuń
    2. wypróbuję na pewno, dzieki :)

      Usuń
  3. oj taką brzoskwinkę zjadłabym :) genialne dodatki do placków.

    OdpowiedzUsuń
  4. na TE sprawy lepsza jest jajecznica:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jajecznica bardziej pasuje na taki poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jutro znowu będę miała okazję do wypróbowania :)

      Usuń
  6. masz rację, korzystać z życia w tym wieku trzeba ! ja też muszę to zmienic :)
    co do śniadanie jest ekstra ! szczególnie te brzoskwinki z ricottą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta grillowana brzoskwinia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego:
      brzoskwinię rozkroiłam na pół, wyjęłam pestkę, położyłam na rozgrzanej patelni grillowej bez tłuszczu i smażyłam po ok. 5 min. na stronę, aż się pojawiły na niej paski. Dodatkowo na każdej połówce położyłam po łyżeczce ricotty. Można podac jeszcze z siekanymi pistacjami i syropem z agawy/klonowym. :)

      Usuń
  8. Awokadowo-karobowe placki? Cudo. Nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale podane placuszki! :) Ta brzoskwinia mnie ciekawi, muszę takiej spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko 4 godziny? cóż Ty robiłaś;p korzystaj z życia, korzystaj <3

    a plack wyglądają na pyyyyyszniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychota! ja po 4 godzinach snu raczej nie byłabym w stanie smażyć placuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają apetycznie <3 takie grubiutkie i wilgotne mniam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad.
Wszystkie komentarze są moderowane, a te obraźliwe nie będą publikowane.